باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی»
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک های مفید


 

بخش هایی از فیلم «آشنای محبوب» که به عنوان راهنمای زناشویی و بهداشت جنسی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایران تهیه و منتشر شده است.

 

 فیلم آموزش روابط جنسی در ایران www.campfa.ir


ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:فیلم آموزش روابط جنسی در ایران, ] [ 13:40 ] [ {Cloner} ]
[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:دانلودمستندتیلورسوئیفت به نام سفری به نترس, ] [ 15:8 ] [ {Cloner} ]

مستند زیبا،کم یاب و سری نظامی رزم ناو های برتر دنیا

این مستند در 13 قسمت به 13 ناو ، رزو ناو ، ناو محافظ ، ناو شکن،ناو اتمی و ناوچه برتر دنیا می پردازد.

همه قسمت های این مستند در سایت قرار گرفت.

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-4/Hero-Ships4.jpg

ناو(به انگلیسی: Cruiser) یک نوع کشتی جنگی بزرگ است که به صورت عمده از اواخر سدهٔ نوزدهم تا پایان جنگ سرد کاربرد داشت.

نخستین ناوها برای ماموریتهای منفرد و یا حفاظت از ناوگان‌ها به کار می‌رفت ولی طی سالیان گذشته کاریری این کشتی‌ها بصورت عمده دگرگون شده و امروزه عموماً با ناوشکن‌ها جایگزین شده‌اند.

 از دیدگاه تاریخی ناو به شناورهای کوچکی گفته می‌شد که می‌توانست بدون وابستگی به یک ناوگان ماموریتهای خود را نظیر شبیخون زدن به کشتی‌های تجاری دشمن انجام دهد.

در اواخر سدهٔ نوزدهم واژه ناو به هرگونه شناوری که توانایی انجام چنین ماموریتی داشت اطلاق می‌شد و از دهه ۱۸۹۰ تا اواخر ۱۹۵۰ ناوها گونه‌ای از کشتی‌های جنگی بودند که از لحاظ پهنا و درازا از رزمناوها کوچک‌تر و از ناوشکن‌ها بزرگترند.

بدلیل اینکه کشتی‌های بزرگ‌تر معمولاً در نزدیک پایگاه باقی می‌ماندند در طول این سالیان ناوها بعنوان سلاح دوربرد نیروهای دریایی به‌شمار می‌آمدند و همچنان وظیفه آنها ردیابی و انهدام کاروانهای تدارکاتی و پشتیبانی دشمن بود.

ناو ژاندارک مربوط به نیروی دریایی فرانسه تنها ناو بالگردبر دنیا ساخت سال ۱۹۶۱

در اواخر شدهٔ بیستم با بازنشسته شدن رزمناوها، ناوها به بزرگترین جنگده شناور تبدیل گشتند و ماموریت آنها بیشتر حفاظت ناوگان‌ها از حملات هوایی و حمله ناوشکنهای دشمن بود. در ابتدای قرن بیستم ناوها سنگین‌ترین کشتی نظامی در حال کار بوده که فقط پنج کشور ایالات متحده، روسیه، فرانسه، ایتالیا، پرو از آنها بهره مند بودند و در حال حاضر با مرخص کردن ناو Vittorio Veneto توسط ایتالیا، فقط چهار کشور باقیمانده دارای ناو هستند.

«ناوچه» نامی است که برای انواع مختلفی از «ناوهای جنگی» متفاوت در زمانهای مختلف به کار رفته‌است و به ناوهایی با اندازه‌ها و کاربردهای گوناگون اطلاق می‌شود. از قرن هیجدهم این نام به نوعی از کشتی که از «ship - of - the - link» کوچکتر و سریعتر است اطلاق شد و معمولاً برای گشت زنی و اسکورت و نه برای عملیات جنگی به کار می‌رفت.

واژه «ناو محافظ» در قرن ۱۷ به کار رفت که در ابتدا نام نوعی کشتی جنگی کوچک و بلند همراه با تسلیحات سبک و تعداد خدمه زیاد بود که توسط Dunkrik برای حملات نزدیک برد به کار می‌رفت سپس این واژه به هر نوع کشتی جنگی نسبتا سبک و سریع اطلاق می‌شد که اولین بار در نیروی نظامی بریتانیا در سال ۱۶۴۵ با نام «Constant Warwick» ظاهر شد. به علت این که نیروی دریایی بریتانیا به مقاومت و استقامت بیشتری از آنچه ناوهای محافظ (که نام آنها Dunkrik بود) می‌توانستند داشته باشند نیاز داشت. این واژه به سرعت به هر نوع کشتی سریع و ظریف اطلاق پیدا کرد. حتی حاکم دریاها (Sovereign of the seas) غول پیکر نیز پس از تغییراتی که در سال ۱۶۵۱ برروی آن انجام شد. یک «ناو محافظ دقیق» تلقی شد.

 

عنوان اپیزود های این مستند دیدنی:(13 قسمت کامل)

 

History.Channel.Hero.Ships.SE01.01of13.Landing.Ship.Tanks

History.Channel.Hero.Ships.SE01.02of13.USS.Samuel.B.Roberts

History.Channel.Hero.Ships.SE01.03of13.USS.Arizona

History.Channel.Hero.Ships.SE01.04of13.USS.Constitution.

History.Channel.Hero.Ships.SE01.05of13.USS.Enterprise

History.Channel.Hero.Ships.SE01.06of13.USS.Hornet

History.Channel.Hero.Ships.SE01.07of13.USS.New.York.

History.Channel.Hero.Ships.SE01.08of13.USS.Laffey

History.Channel.Hero.Ships.SE01.09of13.USS.Nautilus

History.Channel.Hero.Ships.SE01.10of13.USS.New.Jersey

History.Channel.Hero.Ships.SE01.11of13.SS.Jeremiah.O-_Brien

 History.Channel.Hero.Ships.SE01.12of13.USS.Texas

 History.Channel.Hero.Ships.SE01.13of13.USS.Yorktown


ادامه مطلب

http://up.vatandownload.com/images/elg73l7ouxy3rdhwjrxf.jpg

 

دانلود فیلم مستند منطقه ۵۱ , یکی از اسرار آمیزترین نقاط کره زمین

سال‌هاست که منطقه ۵۱ واقع در صحرای نوادا یکی از اسرارآمیزترین نقاط کره زمین به‌شمار می‌رود و تا کیلومترها نزدیک شدن به آن غیرممکن است. این اولین‌بار در طول تاریخ است که اسرار این منطقه نظامی فوق‌سری که پیش از این، وجود آن همیشه انکار می‌شد، توسط سازمان جاسوسی آمریکا، سی.آی.ای منتشر می‌شود.

سی.آی.ای اسناد ۵۰ ساله منطقه ۵۱، یکی از اسرارآمیزترین مناطق نظامی روی زمین را که تاکنون وجود آن انکار می‌شد، همراه با سقوط یک هواپیمای جاسوسی ۱۲-A منتشر کرد.تصاویری که توسط نشنال‌جئوگرافیک منتشر شده و به تازگی از طبقه‌بندی خارج شده‌، سقوط یک هواپیمای جاسوسی ۱۲-A را در جایی دور از این پایگاه سری واقع در صحرای نوادا و تلاش برای از بین‌بردن شواهد این سقوط را نشان می‌دهند. ‌

مطابق اطلاعات فاش شده، این هواپیمای تیتانیومی تقریبا رادارگریز بوده و می‌توانسته با سرعت ۳۴۵۰ کیلومتربرساعت پرواز کند. دوربین‌های ۱۲-A اجسامی بزرگتر از ۰.۳ متر را به وضوح روی زمین تشخیص می‌داد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:http://up,vatandownload,com/images/elg73l7ouxy3rdhwjrxf,jpg دانلود فیلم مستند منطقه ۵۱ , یکی از اسرار آمیزترین نقاط کره زمین سال‌هاست که منطقه ۵۱ واقع در صحرای نوادا یکی از اسرارآمیزترین نقاط کره زمین به‌شمار می‌رود و تا کیلومترها نزدیک شدن به آن غیرممکن است, این اولین‌بار در طول تاریخ است که اسرار این منطقه نظامی فوق‌سری که پیش از این, وجود آن همیشه انکار می‌شد, توسط سازمان جاسوسی آمریکا, سی,آی,ای منتشر می‌شود, سی,آی,ای اسناد ۵۰ ساله منطقه ۵۱, یکی از اسرارآمیزترین مناطق نظامی روی زمین را که تاکنون وجود آن انکار می‌شد, همراه با سقوط یک هواپیمای جاسوسی ۱۲-A منتشر کرد,تصاویری که توسط نشنال‌جئوگرافیک منتشر شده و به تازگی از طبقه‌بندی خارج شده‌, سقوط یک هواپیمای جاسوسی ۱۲-A را در جایی دور از این پایگاه سری واقع در صحرای نوادا و تلاش برای از بین‌بردن شواهد این سقوط را نشان می‌دهند, ‌ مطابق اطلاعات فاش شده, این هواپیمای تیتانیومی تقریبا رادارگریز بوده و می‌توانسته با سرعت ۳۴۵۰ کیلومتربرساعت پرواز کند, دوربین‌های ۱۲-A اجسامی بزرگتر از ۰,۳ متر را به وضوح روی زمین تشخیص می‌داد,, ] [ 14:57 ] [ {Cloner} ]

مستند حیات وحش آخرین شیرها
the Last Lions

 

پنجاه سال پیش، نزدیک به نیم میلیون شیر در آفریقا زندگی می کردند. اما متاسفانه این تعداد، امروزه به بیست هزار تقلیل یافته است. بر خلاف فیل ها که پشتیبانی های بین المللی از آنها صورت میگیرد، شیرها به عنوان سلاطین جنگل، جزء اولویت های مهم نیستند و همین امر سبب شده است که بدون ملاحظه و برنامه ریزی، نسل آنها رو به انقراض برود. در مجموعه ای که پیش رو دارید، یک زوج به همراه کارگردانان و گروه فیلم برداری، مدت چهار سال را بر روی این موضوع مهم تحقیق کرده اند که نتیجه آن یک مستند علمی در خصوص طبیعت آفریقا و نحوه نگرش جهان نسبت به موضوع انقراض شیرها می باشد.

این مستند برای اولین بار از شبکه National Geographic پخش گردید که با استقبال عده کثیری مواجه شد و همین امر سبب شد تا موسسات کوچک و بزرگ برای سرمایه گذاری در این بخش مهم تصمیم بگیرند.

در مجموعه بررسی بر دو مبحث اصلی پرداخته می شود، یکی اینکه هزینه های نگهداری شیر ها و حمایت از بقای نسل آنها، نه تنها هزینه نیست، بلکه با احتساب درآمد های ناشی از صنعت توریزم، می توان گفت که حمایت از شیرها و گربه های بزرگ (ببرها)، به نوعی کاملا سود آور است و همچنین در ابعادی دیگر بحث در خصوص افزایش احتمال انقراض دیگر گونه های جانوری با انقراض و یا کاهش یکی  دیگر از جانداران را به همراه خواهد داشت.

به دیدن این مستند مهیج و جالب بنشینید، در ادامه مطلب می توانید لینک خرید و سفارش پستی مجموعه را بیابید. امیدواریم که مورد علاقه دوستداران طبیعت و حیات وحش قرار گیرد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:دانلود فیلم مستند حیات وحش آخرین شیرها, ] [ 14:54 ] [ {Cloner} ]

مستند مهیج و بی نظیر گرگ ها با کیفیت بالا

IMAX Wolves - Lords of the Forests

باز هم امروز وطن دانلود با یک مستند حیات وحش دیگر در خدمت کاربران عزیز و علاقه مندان است. در این مستند با گرگ ها آشنا می شوید، حیات وحش آنها را خواهید دید و بسیاری از مطالب علمی و تخصصی را در خصوص این حیوانات وحشی اما دوست داشتنی یاد میگیرید. در این مستند با هلیکوپتر ، دوربین ، هواپیما و پای پیاده به جست و جوی گرگ خواهید بود.با گرگ هایی آشنا می شوید که 70 سال شکار کرده و برای زنده ماندن تلاش کرده اند.Let Koani یک گرگ ماده است که در هنگام کودکی توسط یک  زیست شناس پرورش پیدا کرده است و اکنون بسیار رشد کرده است.با این گرگ جوان در این مستند آشنا خواهید شد.در این مستند سعی شده است بار دیگر تلاشی صورت گیرد تا بتوان نژاد گرگ خاکستری را از انتقراض نجات داد. گُرگِ خاکِستَری (نام علمی: Canis lupus) که گاهی بطور خلاصه گرگ نامیده می‌شود یکی از پستانداران گوشتخوار و گونه‌ای از سگ‌سانان است.
در ایران هم گرگ‌های مختلف وجود دارد ۱ نمونه آن گرگ خاکستری ایرانی می‌باشد. گرگ سگسانی است بزرگ شبیه به سگ با دم افتاده. رنگ گرگ متغیر است ولی بطور کلی خاکستری و زرد یا قهوه‌ای مخلوط با موهای سیاه می‌باشد. بصورت یک خانواده یا گله‌ای که از چند خانواده تشکیل شده دیده می‌شود. معمولاً در روز شکار می‌کند، بویژه صبح زود به گله گوسفندان حمله می‌کند، و گاهی هم شبها به آغل گوسفندان حمله می‌کند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:دانلود فیلم مستند فوق العاده و مهیج زندگی گرگ ها, ] [ 14:51 ] [ {Cloner} ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 891965
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33